Du ved det allerede:

Dit vigtigste redskab ligger bag søgefeltet

Næsten hver tiende søgning i netbutikker indeholder en stavefejl. Hvis din søgemaskine ikke kan håndtere det,
finder dine kunder ikke de produkter du vil sælge, og dermed går du glip af et salg. Og hvad nu hvis kunderne kalder produkterne noget andet end du gør? Hedder det f.eks. notebook, bærbar eller laptop?

Forskellig sprogbrug skaber barrierer. Den udfordring kan vi løse for dig.

En dedikeret søgemaskine skaber resultater

Bygget til e-handel

Med vores semantiske sproglag i baggrunden, skaber Ankiro stærke resultater for e-handelsbutikker som COOP Mad, Thomas Cook Airlines Airshoppen og XL-Byg. Vælger du en Ankiro-løsning, får du glæde af de mange features, målrettet e-handel:

  • Stavekontrol, synonymer og bøjninger sikrer at køberne finder det de leder efter, uanset hvordan de skriver det.
  • Adaptiv rankering booster de produkter, køberne oftest vælger så du ikke skal bruge tid på at fintune søgningen.
  • Auto-suggest i søgefeltet giver hurtig adgang til søgeresultatet.
  • Mulighed for integration med ERP-/dataminingsystem for at booste de varer du helst vil sælge.
  • Federated Search samler indhold fra forskellige kilder, fx. netbutik og kundeservice, i ét søgeresultat.
  • Med Ankiro får du 20 års erfaring med søgning på dansk, svensk, norsk, finsk og engelsk, og mulighed for yderligere sprog.
Tilpasset dit behov

En samlet løsning

Vi designer den bedste søgeløsning til din netbutik, så dine kunder og samarbejdspartnere altid finder det de leder efter, og ikke kun det de skriver.

Vi ved, at det er vigtigt dine kunder altid kan fuldføre en handel, når de besøger butikken. Derfor leverer vi alle vores løsninger med en oppetidsgaranti på over 99,9% og har endda mulighed for at skalere og distribuere løsningen yderligere, så der altid bliver taget hånd om dine kunders behov.

Sælg de rigtige produkter

Synlige resultater på bundlinjen

Ankiros unikke Promoted Content feature giver dig mulighed for at vægte bestemte produkter særligt højt. Det kan fx være de produkter, du har størst avance på, eller dem, du gerne vil have tømt lageret for. Det betyder dit ønskede produkt dukker op øverst i søgeresultatet og dermed øger sandsynligheden for at kunden vælger netop dét produkt, frem for andre.

Den giver resultater af den slags, der kan aflæses et sted; direkte på din bundlinje.

XL-BYG

Hedder det skævbider eller sidebidetang? Uanset hvad du kalder det, finder Ankiro det i XL-BYGs webshop. Ankiro har nemlig leveret en særlig byggefaglig ordbog til XL-BYG, og det betyder at søgningen tager højde for alle de stavefejl, relationer og synonymer kunderne bruger. Resultatet er højere konvertering samt bedre service for kunderne.

COOP

Coop.dk Mad er Coops onlinesupermarked med dagligvarer fra Coops butikker (Irma, Superbrugsen m.fl.). For at hjælpe kunderne med at finde det de leder efter, ikke kun det de skriver i søgefeltet, har Coop valgt en søgeløsning fra Ankiro …

Læs mere

DANBOLIG

På danbolig.dk kan du finde boliger bare ved at skrive dine boligønsker i ét søgefelt, f.eks. villa værløse 4 mio. Danbolig bruger nemlig en ankirosøgemaskine der kan fortolke brugerens søgestreng og afgrænse søgningen til de korrekte felter. Det kalder vi One Line Search, og på almindelig dansk betyder det at dine brugere ikke behøver at sætte krydser og flueben og vælge fra en masse dropdown-menuer for at finde drømmeboligen.

AIRSHOPPEN

Ankiro har leveret en søgeløsning til Thomas Cook Airlines der på airshoppen.com tilbyder køb af varer til din flyrejse. Ankiroløsningen søger på dansk, svensk, norsk, finsk, engelsk og tysk.

Kontakt os

Skal vi hjælpe dine kunder med at finde det de leder efter, ikke kun det de skriver?